SPRÓBUJ SIĘ NIE ŚMIAĆ Z POLSKICH FILMIKÓW

16 paź 2020
312 750 wyświetleń

Polskie śmianko dzisiaj ŚMIESZNE, wow!
INSTAGRAM: instagram.com/naruciak/
♦ Kontakt:
|► Mail: naruciakgaming@gmail.com
|► Facebook: www.facebook.pl/NaruciakGaming
|► Fragmenty utworów należą do ich prawnych właścicieli i zostały wykorzystane wg prawa cytatu (art.29 ust.1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych)

Komentarze
  • 3:17

    Baranek MareepBaranek Mareep46 minut temu
  • śmianko włatcy móch

    XkameloX pfffXkameloX pfff21 godzinę temu
  • Wampiry najlepsze

    Matix królMatix królDzień temu
  • Kiedy zaczniesz nagrywać na tik tok😹😹XD

    Sławek KacprzakSławek KacprzakDzień temu
  • najlepsze śmianko xd

    MateuszMateuszDzień temu
  • Mi zostało ♥️♥️

    TheSharky onlineTheSharky online3 dni temu
  • Mieszkam w szczecinkueeee

    Smenczur 12Smenczur 123 dni temu
  • Dawaj władcy much w odc

    Jonatan MałyszJonatan Małysz3 dni temu
  • Boruciak ja mam klauna w mieście disstream

    NIKIpl xdNIKIpl xd4 dni temu
  • Ale że po filmie wpisałem Włatcy Much i odrazu "zabije Ci ojca" wyskoczyło.

    Jędrula SmakoszJędrula Smakosz4 dni temu
  • Jezu to mój ksiondz z parafi Lokować film I I I

    LolusLolus5 dni temu
  • 4:25 mam 21 lat a ostatnia oglądałam ta bajkę z dzieciństwa i znam cały tekst piosenki xd

    • Sztonguś •• Sztonguś •5 dni temu
  • Wiem że to jest idealny filmik na smianko xD czekaj na płente xD vm.tiktok.com/ZSQLbgFn/

    Adam KucharskiAdam Kucharski5 dni temu
  • Pozdro ze szczecinka 😂

    Marika CimaszewskaMarika Cimaszewska5 dni temu
  • Gdy CS wchodzi za mocno

    faze jacobfaze jacob5 dni temu
  • a boruciak i naruciak to bliźnaicy. tak

    Mr.reNIGHTMr.reNIGHT6 dni temu
  • Czy pod tym filmikiem nie ma komentarza chłopa o nazwi korpolity?

    kolegakolega6 dni temu
  • 3:30 naruciak śmieje się piąty raz

    Albuz OffAlbuz Off6 dni temu
  • jak to joker

    DunderDunder7 dni temu
  • 6:00 o Młody Yerba z dziewczyną, co za akcjq

    RavenRaven7 dni temu
  • Niestety ja się nie zaśmiałam XD NIE MAM NIC JUŻ W SOBIE😭😭🤔

    Klaudia SzultkaKlaudia Szultka7 dni temu
  • 6:11 to yerba?

    JoachimJoachim7 dni temu
  • 901 komentarz (¯`v´¯) ` .¸. ´ ☻/ /▌ / |

    KichoSanKichoSan7 dni temu
  • 2137

    PiesioPoWojakuPiesioPoWojaku7 dni temu
  • Zajebiste

    Zosia SternikZosia Sternik7 dni temu
  • Wampiry zajebiste ❤️❤️❤️❤️

    I KRAKEN I PLASSEI KRAKEN I PLASSE8 dni temu
  • Kiedy parodia twojej mamy?

    I KRAKEN I PLASSEI KRAKEN I PLASSE8 dni temu
  • Ten ksiądz miał udar -_-

    Zuzia FilipZuzia Filip8 dni temu
  • Nagraj ciumkaj loczki Wróżkowie chrzestni

    Hi guysHi guys8 dni temu
  • Co jak co ale Włatcy Móch zawsze mnie rozśmieszą 😂😂💓

    Zielone_Japko_BICZ! Aka_wcale_nie_kiedyśWIELKA_ANNAZielone_Japko_BICZ! Aka_wcale_nie_kiedyśWIELKA_ANNA8 dni temu
  • Czemu tak cicho

    Wiki PrzybylskaWiki Przybylska8 dni temu
  • Wpadajcie na muj kanał Oliwia kutarnia i dajcie suba plis

    Ami 11Ami 118 dni temu
  • Legęda głosi że boruciak nie da serduszka temu komentarzowi

    gruby kotełgruby koteł8 dni temu
  • CIA: kryminalne zagadki Szczecinka

    Mati MatixosMati Matixos8 dni temu
  • szczecinek moje miasto XD

    Ewelina KowalczukEwelina Kowalczuk8 dni temu
  • 4:59 bo to jest MATA tylko parę lat temu

    WoLaWoLa8 dni temu
  • Kiedy nagrasz horror game? Np. Ulubiony przez twoich sąsiadów outlast

    Dark RoseDark Rose8 dni temu
  • płakałem ze śmiechu na wampirach

    Kox BartekKox Bartek8 dni temu
  • 4:27 no było oglądane w dzieciństwie

    kluseczkakluseczka8 dni temu
  • Yerba był 💁

    WaderiWaderi8 dni temu
  • Ej ktoś da linka do tej części władcy much

    Zenitsu AgatsumaZenitsu Agatsuma8 dni temu
  • 12:55

    PrēžēšPrēžēš9 dni temu
  • plworld.info/show/k5utdtSwsZGWq6w/wideo.html tu mąż dobre śmianko

    Dominik 898Dominik 8989 dni temu
  • Bylo nawet fajnie

    wishyouwereherewishyouwerehere9 dni temu
  • mieszkam w wsi

    no -8 xno -8 x9 dni temu
  • tym klaunem zajmie sie pewnie C.B.Ś.P . a drugim klaunem pewnie bedzie marcin Dubiel . a i jakbyś chciał nakręcić najgorsze polski tik tok to ja na tt nazywam się kamienw

    Maciuś WojMaciuś Woj9 dni temu
  • Tymczasem ja siedzący z goarączką i kaszlem w domu xd ja to jestem madry nikomu nie powiem haha

    This is AssasinThis is Assasin9 dni temu
  • Musisz przestać drżeć ryja kiedy oglądasz bo ja wtedy nic nie słysze ok???

    KANEKI SENPAIKANEKI SENPAI9 dni temu
  • 11:20 kto się wzdrygnął

    JcobJcob9 dni temu
  • ten ksiądz dostał zawału

    JcobJcob9 dni temu
  • ej no dawaj smianko z wladcy much! hahah bylo by super

    Aleksandra LetkaAleksandra Letka9 dni temu
  • 4:14 among us

    VerlesVerles9 dni temu
  • Polecam zeszyty wojana 4 gestosc

    Filipixer _12hpFilipixer _12hp9 dni temu
  • Moje miasto nie potrzebuje klauna, wystarczy, że mieszkam w Kraśniku

    AntosiaAntosia9 dni temu
  • Zawsze się zastanawiałem czy jak się zaśmiejesz a ja się zaśmieje z tego że się zaśmiejesz to liczy się że się zaśmiałem czy se się nie zaśmiałem

    Kuba StudnickiKuba Studnicki9 dni temu
  • Mam niedobór śmianka

    Krycha SwagKrycha Swag9 dni temu
  • To jest Mata ale miał spoko fryzurę

    Prince Cosim OfficialPrince Cosim Official9 dni temu
  • 3:09 No i gdzie ten link Adaś?

    StichStich9 dni temu
  • Zaginęła moja przyjaciółka - Zuzanna Semeniuk i kolega z klasy - Oliver Silczuk. Obydwoje mają po 12 lat. 17 października wyszli z domu około 18.50. Mieli wrócić na 19.30 do domu lecz nie dają znaku życia do dziś. Sprawą zajmuje się policja. Zamieszczam link do informacji. mokotow.policja.waw.pl/r2/aktualnosci/98208,Poszukujemy-zaginionych-Zuzanne-Semeniuk-i-Oliviera-Silczuk.html

    Gazela xoxoGazela xoxo9 dni temu
    • Obydwoje się już odnaleźli. Są całe szczęście cali i zdrowi.

      Gazela xoxoGazela xoxo9 dni temu
  • Beka z klauna z koszalina, kocham moje miasto😘

    Katarzyna JedynakKatarzyna Jedynak9 dni temu
  • 11:15 ma ktoś linka do tego filmiku?

    ventirissventiriss9 dni temu
  • ZAINWESTUJ W MIKROFON

    TeenShinPLTeenShinPL9 dni temu
  • Z księdza to akurat nie ma się co śmiać bo miał udar dlatego tak się zachowywał 😒

    da duda du9 dni temu
  • Co ty na to żeby nagrywać odcinki z władcy much? Myśle że to jednak fajny pomysł dużo ubawy by przy tym było ;)

    DriftMan 19DriftMan 199 dni temu
  • Sprawdziłam opis i linku do wampirów nie było >:c

    KateKate9 dni temu
  • czekam na live z władcy much

    wiktoria koziejawiktoria kozieja9 dni temu
  • Ej w 8:17 ja tak myślę jakbym szedł z moimi ziomkami i dwie osoby by wyjeły nóż motylkowy to by zaczą spi3rd1lac

    Antek ZaczAntek Zacz9 dni temu
  • Dajcie linka do awantury o kasę z Hajto plis xd

    JakooobJakooob9 dni temu
  • 8:20 Niczym w minecrafcie

    PrēžēšPrēžēš9 dni temu
  • Polskie śmianko 😍🤣

    Dominik FrydrychDominik Frydrych9 dni temu
  • noi gdzie ten link z legendą kononem co???

    Maciej WojnarMaciej Wojnar9 dni temu
  • Ja nie zaśmiałam się 🙁

    OIiwia TvTOIiwia TvT9 dni temu
  • Zrób śmianko ze śmianka ( ✧ʖ̫✧)

    SleepySleepy9 dni temu
  • 11:18 daj ktoś linka

    Krystian ŻakKrystian Żak9 dni temu
  • Em o tym klałnie to jest prawda

    MLECZQ1 JDMLECZQ1 JD9 dni temu
  • Który to odcinek władców moch?

    Piesek LeszekPiesek Leszek9 dni temu
  • mam w luj dobry pomysł oglądnij władcy much z nami zrób osobną serie z chęcią obejrze razem z tobą

    Antek PolakAntek Polak9 dni temu
  • Da ktoś link do discorda

    ninja -smothi230ninja -smothi2309 dni temu
  • Obejrzyj Kapitana Bombę a nie włatcy móch na kiju

    krzysztof 2137krzysztof 21379 dni temu
  • Mlody yerba kox

    kacperkacper9 dni temu
  • Tak trzymaj

    NixitiNixiti9 dni temu
  • Lecę oglądać wlatcy móch, pozdrawiam cieplutko

    Ola MolendaOla Molenda9 dni temu
  • A gdzie film o wampirach?

    KwiateQ PLKwiateQ PL9 dni temu
  • ten tiktok z bibuła to ZŁOTO

    Kamil PaczkowskiKamil Paczkowski9 dni temu
  • ksiądz w 9:50 to niestety przykra sytuacja, bo miał udar, a to był jego objaw. Niedługo potem przewieźli go do szpitala. :(

    Anna GieAnna Gie9 dni temu
    • O kurde 😳

      Anna KAnna K7 dni temu
  • Ej ale z tym klaunem ze szczecinka to prawda ? Bo trochę się boje XDD

    Mimi ProsiakMimi Prosiak10 dni temu
  • Nie wiem co napisać. Poprostu piękne.

    LunciaLuncia10 dni temu
  • Nagraj Ciumkaj Cmoczka z Władców much :0

    KalionKalion10 dni temu
  • Tym razem się zaśmiałem, trzymaj lajka

    PekoRRPekoRR10 dni temu
  • Mała ciekawostka: ten klaun ma ig. Nazwa to: gory_joker.

    Marysia GoralMarysia Goral10 dni temu
  • kolega mojego brata to przeciesz zmontował xd 11:05

    Jakub ChrzanowskiJakub Chrzanowski10 dni temu
  • A mówią, że śmiech to zdrowie.

    woiteq 320 bez filmówwoiteq 320 bez filmów10 dni temu
  • 2:40 zna ktoś tytuł tego?

    vzaau TMvzaau TM10 dni temu
  • Cześć może ktoś z was chciałby pomóc, zapraszam do chociażby udostępnienia pomagam.pl/ukochanydom

    Gosia ZygmuntGosia Zygmunt10 dni temu
  • Troszkę za późno Adaś sry plworld.info/show/nYmGo6-Xm6W9Z6w/wideo.html

    Kamil MrozowskiKamil Mrozowski10 dni temu
  • Takkk ja chcę oglądać z tobą włatców much

    Emilia KaczmarekEmilia Kaczmarek10 dni temu
  • rób może głośniejsze filmiki bo jest zawsze cicho... A jak jest za głośno to można ściszyć nadal

    sawk_uorisawk_uori10 dni temu
  • Lol

    rambo bamborambo bambo10 dni temu
  • Jak się nie zaśmieje i wygram dajesz mi polubienie kanału i suba... Chwilę później... Wygrałam... Xd

    mag lismag lis10 dni temu
  • 5:01 byku to Mata jak był młodszy

    FrytkazmacaFrytkazmaca10 dni temu
PLworld